ساندویچ پانل دیواری ماموت پانل دلیجان 09186436863

ساندویچ پانل دیواری ماموت پانل دلیجان 09186436863

ساندویچ پانل دیواری ماموت پانل دلیجان 09186436863

ساندویچ پانل دیواری ماموت پانل دلیجان 09186436863

http://behrad1365.blogfa.com/

 

با سلام:

پچ جدید ورژن 640 استارست SR-X30PVR (برای مدل معمولی) به تاریخ 18/5/2008 را میتوانید از لینک زیر دریافت نمایید.


SR-X30PVR

کاناهای تی پی اس اتو میباشد. بعد از ریختن پچ
منو را زده عدد 9999 را وارد کنید تا امولاتور فعال شود
بعد برروی یکی از کانالهای فرکانس 10873 کمی مکث
کند تاکانالها باز شود .

توجه:

این پچ ، نرم افزار رسمی شرکت ام ویژن میباشد.
نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

 


Model ID:e127
Version:13.08

شرکت سازنده نرم افزار:Condor

در ضمن اگر از برنامه قبلی کندور استفاده میکنید احتیاجی به فایل کلین نصفه نمی باشد در غیر اینصورت حتما ابتدا کلین نصفه بریزید سپس منتقل کنید.

***طریق استفاده از فایل Clean نصفه***


قبل از کلین از لیست کانالهای یک بک آب بگیرید.



نرم افزار اول مربوط به استارست های(120 130 150 ) 1 مگ 2.10 و دو مگ ورژن سخت افزاری

نرم افزار دوم مربوط به استارست های دو مگ (120 130 150 ) ورژن 7

نرم افزارسوم مربوط به استارست های (200 ) سخت افزار 2.00

نرم افزار چهارم مربوط به استارست های (200 ) سخت افزار ورژن 73.10


5000FTA.zip

5000FTA2M.zip 

5000CI.zip

5000CIV7.zip 

لودر و کانال ادیتور و دریم لودر در تاپیک زیر ارسال شده است :

لودر و دریم لودر و کانال ادیتور برای رسیور هایویژن واستارست مدلهای 120 130 150 200

قابلیت های این نرم افزار :

نسخه نرم افزاری 08/13 ، آیدی 127 , 227

SHOWTIME AU
ART AU
TPS AU
PREMIER AU



 

SHOWTIME_ART_ TPS:AUTO
POLSAT:NO AUTO

جهت بازگشایی پکیج شوتایم وارد سیستم ایردتو شده و کلیه کلیدها رو پاک نمایید سپس بر روی یکی از کانال های شوتایم قرار گرفته مدتی صبر کنید تا باز گردد.

دوستانی که در حال حاضر از پچهای ایدی 124.224 استفاده میکنند اول باید فایل کلین را به طور نیمه منتقل نمایند سپس این پچ را بریزند

و کسانی که از ایدی 127.227 استفاده میکنند نیازی به کلین نمیباشد.

 

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | 2 نظر

87/02/28 21:48

 

 

   
- 6000 Channels of TV & Radio
- Mpeg-2 Digital & Fully DVB Compliant
- Mpeg/Music Cam Layer I and II, CD Quality Audio Sound
- Quick Channel Switching Time
- Fast Channel Download from Satellites
- SatcoDX Approved
- Network Search
- SCPC & MCPC Receivable from C/Ku-Band Satellites
- 256 Colors On Screen Display
- Easy Installing Program Setup
- Subtitle & Teletext Supported by OSD & VBI
- Parental Lock Facility Channel and Program Event
- Support to Store 3 Favorite List (100 Channels each)
- Support Menu Languages (Arabic, Persian, English, French, Russian, Spanish)
- Small Window Screen Picture with EPG and Channel property Menu
-
- Alphabetical(A to Z) order Channel property Menu
- Channel name and Satellite name edit function
- Channel list by Satellite
- Automatic TP Scan Function with Manual PID
- DiSEqC 1.2 Control Compatible
- Capable of setting the Frequency for SMATV System
- Firmware and Channel data be Downloaded Through RS232 From PC to Set and From Set to Set
- Dolby Digital Bitstream Out
- Multi Pictures: 4/9/12/16
- USB 2.0
- Zoom
- PVR Ready With Time Shift
- Download Software/ channel data/ SatCODX Format File
- View JPEG/ Play MP3/MPEG2 Player

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

87/02/28 21:43
آموزش وارد کردن کد های dcw و Biss از طریق منو:

کدهای
dcw معمولا 32 تایی ارائه می شود در حالی که 16 تای آن برای باز کردن کانال کافی میباشد ، همراه با آیدنت خاص کانال مورد نظر که در این روش احتیاجی به وارد کردن آِیدنت و اندیکس نمی باشد

روش کار:

ابتدا بر روی کانال مورد نظر رفته سپس منو را می زنیم حال دکمه قرمز ، که پنجره جدیدی برای وارد کردن کد باز می شود(شکل شماره 1) اگر کد شما 16 تایی می باشد که با وارد کردن و سپس
Done کردن در صورت فعال بودن ، شبکه مورد نظرباز می شود اگر کدتان 32 تایی می باشد ابتدا 16 تای اول را وارد رسیورمی کنیم اگر باز شد که هیچی در غیر اینصورت 16 کد دوم را وارد می نماییم

اما در پچ های جدید شما پس از زدن منو و دکمه آبی پنجره جدیدی باز می شود (شکل شماره 2) که می توان 32 کد را همزمان وارد کرد و Done
نکته اول: اکثر اوقات کدهای Dcw برای تبلیغ کانال مورد نظر و ب هصورت موقت ارائه می شود و پس از مدتی کارکرد غیر فعال خواهد شد
نکته دوم: کدهای بیس( biss )کانال های گوناگون را می توانید به همین روش وارد رسیور نمایید مانند Rai Africa
موفق و سربلند باشید
نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

رسیور (STB یا set Top Box ) = وسیله ای که از آن برای تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی از دیش و تبدیل آنها به تصویر استفاده میشه. انواع مختلفی دارد که بعضی از آنها مخصوص فرکانس های مخصوص ( رسیورهای مورد استفاده برای کانال های خبری ) است. فرق آن با کارتهای DVB در اکسترنال ( بیرونی ) بودن است.

کارت رسیور ( DVBs Card ) = یا به اختصار کارت DVB وسیله ای است که بر روی اسلات PCI کامپیوتر قرار میگیرد و همانند رسیور می تواند کانال های ماهواره ای را پخش ( و البته ضبط ) کند. برای دریافت اینترنت از طریق ماهواره نیز می توان از آن استفاده کرد. فرق آن با رسیور در اینترنال ( داخلی ) بودن آن است و البته منبع تغذیه جدا ندارد. این کارت ها با استفاده از برنامه هایی به اسم پلاگین به باز کردن کانال های کارتی می پردازند و از این نظر خیلی قوی هستند.

این کارت ها دارای دو نوع هستند :

کارت های دی وی بی سخت افزاری : این کارت ها به صورت جداگانه از کامپیوتر دارای سی پی یو هستند و خود کارت مستقلا به انجام وظایفش می پردازد و برای کامپیوترهایی که دارای سی پی یو قدرتمندی نیستند مناسب است. از انواع آن می توان به کارت های بر پایه اسکای استار 1 (ss1 Base ) مثل خود اسکای استار 1 و یا نکزوس ( Nexus ) اشاره کرد.

کارت های دی وی بی نرم افزاری : این کارت ها برای انجام کارهایشان محتاج استفاده از سی پی یو کامپیوتر هستند. این مدل کارت ها که ارزان قیمت تر از نوع اول هستند ( بیشتر از نصف قیمت ) سی پی یو های قدرتمندی را طلب می کنند. ( حداقل پنتییوم 4 ) این کارتها قابلیت سازگاری بسیار خوبی با پلاگین ها دارند. از انواع موجود در بازار ایران: کارتهای بر پایه توای هاین ( Twin Haine Base ) مثل خود تواین هاین ، ویژن پلاس ، پیناکل و ... و کارت های اسکای استار 2 ( ss2 ) و نوا ( Nova ).

 

برنامه های مرجع ( os ) = برنامه هایی هستند که با استفاده از آن می توان کانل های ماهواره ای را با کارت های دی وی بی دید ، کانالها را بالا و پایین کرد ، فرکانس های جدید را به آن اضافه کرد و تصاویر را ضبط ( Capture ) کرد و...

دارای دو نوع است :

برنامه های اوریجینال ( اصلی ): این برنامه ها روی CD های همراه کارت ها موجود است و از آن فقط بر روی همان مدل خاص می توان استفاده کرد. این برنامه ها به دلیل آنکه قابلیت های مناسبی برای استفاده از پلاگین ها ندارند توسط کاربران استفاده نمی شود.

برنامه های عمومی: این برنامه ها قابلیت استفاده توسط اکثر کارتها ( یا فقط یک یا تعدادی از آنها ) را دارا می باشد و حسن آن نسبت به برنامه های اصلی قابلیت مطلوب سازگاری با پلاگین ها است. انواع بسیار زیادی دارد که از بهترین و معمول ترین انواع آن می توان به پراگ دی وی بی ( ProgDVB ) ، مای تی تر (My Theater یا MB ) اشاره کرد.

 

پلاگین ( plugin ) = برنامه هایی هستند که بر روی برنامه های بالا سوار میشوند و میتوانند کد و کم ( خشاب ) را برای کارت رسیور شبیه سازی کنند. با استفاده از پلاگین ها می توان کانالهای هک شده را مشاهده کرد.

سیستم کدگذاری ( Coding Type ) = کانال های ماهواره ای بر دو نوعند:

1) کانال های آزاد ( Free To Air یا FTA ): این کانال ها برای دیدن احتیاج به کارت یا وسیله دیگری ندارد و امواج آن به صورت آزاد ( Clean ) فرستاده می شود. مثل کانل های ایرانی یا RTL ,vox و ...

2) کانال های کارتی یا کد شده ( Scrambled Channels یا PAY TVs ) : برای دیدن این کانال ها در حالت عادی ما احتیاج به کارت مخصوص آن کانال ( یا مجموعه آن کانال ها ) و کم ( خشاب ) داریم.

کانال های کد شده برای کد کردن ( Coding ) از سیستم های کدگذاری استفاده می کنند. این سیستم ها عبارتند از:

وی اکسس 1 ( Viaccess1 یا VIA1 ) ، تی پی اسکریپت ( TPScrypt یا TPS ) ، وی اکسس 2 ( Viaccess2 یا VIA2 ) ، سکا1 یا مدیا گارد ( Secan1 یا MediaGuard ) ، سکا2 ( Secan2 ) ، ایردتو1 ( Irdeto1 ) ، ایردتو2 ( Irdeto2 ) ، اسکای کریپت (SkyCrypt ) ، ناگراویژن1 ( 1Nagravision ) ، ناگراویژن2 ( Nagravision2 ) ، پاور ویژن ( PowerV ) و ... ( هرگاه سیستمی بودن عدد ذکر شد منظور نوع 1 آنست یعنی هر موقع که گفته شد سیستم یک کانال وی اکسس است منظور وی اکسس 1 است)

همانطور که گفته شد برای دیدن کانال های کارتی در حالت استاندارد ما باید خشاب ( کم ) مربوط به آن نوع سیستم کدگذاری و کارت آن را داشته باشیم. ( مثلا برای دیدن یک کانال کدگذاری شده با وی اکسس احتیاج به یک کم وی اکسس و کارت مخصوص آن کانال یا کانالها احتیاج داریم ) که قیمت های بسیار بالایی دارند و همیشگی نیز نیستند و باید معمولا شش ماهه یا یک ساله دوباره شارژ شوند. اما ما با به اصطلاح پچ کردن رسیورمان کاری می کنیم که بدون نیاز به داشتن کم یا کارت اوریجینال کانال ها را باز کنیم.

 

کم ( Cam ) = کم یا به فارسی خشاب دستگاهی است که کارت درون آن قرار می گیرد. با توجه به سازگاری با سیستم های کدگذاری انواع مختلفی دارد. بعضی فقط یک سیستم را ساپورت می کنند و انواع دیگری سیستم های زیادتری را ساپورت می کنند. از انواعی که چندین سیستم را ساپورت می کنندمیتوان به زتا ، مجیک کم ، فری کم ، ماتریکس ، ماتریکس ریلودد ، دراگون ، دراگونII ، جوکر و ... اشاره کرد.

 

مولتی کس ( Multi Cas ) = مولتی کس یا مولتی کم به کمی گفته می شود که چندین سیستم را ساپورت کند و البته به طور معمول فقط به کم هایی گفته می شود که ابتدا خالص بوده اند ( یعنی فقط یک سیستم را پشتیبانی می کرده اند ) و بعد ساپورت بقیه سیستم ها را روی آن شبیه سازی کرده اند. گاهی به آن آل کم ( All Cam ) هم گفته می شود که البته اصطلاح غلطی است و هنوز کمی وجود ندارد که تمام سیستم های کدگذاری را بطور کامل ساپورت کند.

 

کارت ( Card ) = درون خشاب قرار می گیرد. انواع مورد استفاده غیر اوریجینال بر حسب حافظه شان قیمت های متفاوتی دارند. ساده ترین نوع آن گلد است و بعد فان کارت ها میتوان به گلد ، سیلور ، فان ، تیتانیم و ... اشاره کرد.

 

پچ ( Patch ) = پچ یا پروگرام به عملی گفته می شود که طی آن رسیور ( یا کم ) را بوسیله کامپیوتر یا وسایل دیگر ( Box2Box یا با Cas Interface ) برنامه ریزی می کنند تا بتواند کانالهای کارتی را بدون استفاده از کارت و کم اوریجینال باز کند. البته باید توجه داشته باشید که باز کردن یک کانال منوط به آنست که ابتدا سیستم کدگذاری آن هک شده باشد. سیستم های زیر به طور کامل هک شده اند:

وی اکسس1 ، تی پی اسکریپت ، سکا1 ، ناگراویژن ، ایردتو1.

سیستم های زیر به طور محدود هک شده اند یعنی بعضی از کانال های آن را می توان باز کرد و بعضی را نه:

سکا2 ، وی اکسس2.

اسکای کریپت که کانال های نوزآپ هاتبرد و ماهواره آسترا روی این سیستم پخش می شود ( کانال های Freex که البته در حال حاظر بر روی هاتبرد تغییر سیستم داده و کانال های Fullx1 & 2 ) بر خلاف نظر خیلی از دوستان هک نشده است و شرایط ویژه ای دارد که البته اینجا فرصت بحث روی آن نیست.

پس برای باز کردن یک کانال ابتدا سیستم باید کدگذاری آن هک شده باشد ( یعنی روی یکی از سیستم های بالا باشد ) و بعد پچ آن برای رسیور شما موجود باشد. پس به همین دلیل نمی توان به عنوان مثال کانال های SHOW TIME را روی ماهواره نایل ست یا کانال MTV را روی هاتبرد بازکرد چون هنوز الگوریتم کدگذاری آن هک نشده است. بعد از ریختن پچ رسیور شما برای باز کردن کانال احتیاج به کد دارد.

 

کد ( Key ) = به زبان ساده هر کانال یا کانال ها ( پکیج ) در هر لحظه از یک ( یا چند ) کلید یا کد برای قفل گذاری خود استفاده می کند که در صورتی که شما الگوریتم آن سیستم را در اختیار داشته باشید ( اگر رسیور شما پچ شده باشد آنرا در اختیار دارید ) با دادن کلید یا کد به رسیورتان می توانید آن کانال را باز کنید و از دیدنش لذت ببرید. پروایدرها برای اینکه کسی نتواند کانال هایشان را به صورت غیر قانونی ببیند این کدها را هر چند وقت یکبار تغییر می دهند. این مدت برای هر کانال یکسان نیست. بطور مثال کانال BBC PRIME هر دو و سه سال یک دفعه کد عوض می کند یا پروایدر SRG SWISS هر 40-45 روز یک دفعه کد عوض می کند یا کانال های RAI ITALIA در اول هر ماه کد عوض می کنند یا مثلا کانال های سیستم نگراویژن ( پل ست ها بر روی هاتبرد ) در هر روز چند مرتبه کد عوض می کنند.

 

اوتوآپدیت ( Auto Update یا AU ) = خاصیتی که طی آن دیگه احتیاجی به دادن کد جدید نداریم و خود برنامه کدهای جدید را جایگزین قبلی ها می کند. در مورد ناگراویژن ها ( پل ست ها بر روی هاتبرد ) چون تعویض کدها بسیار سریع صورت می گیرد برنامه ها معمولا با این خاصیت ارایه می شود. در مورد بقیه سیستم ها با داشتن مسترکی ( Master Key ) و وارد کردن آن می توانیم این خاصیت را داشته باشیم و از شر کد دادن راحت شویم! مسترکی هارا بوسیله وسایل مخصوصی ( سیزن اینترفیس یا بعضی پلاگین های کارت های رسیور ) و به شیوه مهندسی معکوس و با محاسبه های سنگین و سطح بالای ریاضی می توان از روی کارت های اوریجینال استخراج کرد. منتهی این کدها را در اینترنت پخش نمی کنند چون اگز شناسایی شود بلافاصله توسط صاحبان کانالها ( پروایدرها ) باطل می شود و بیشترین ضرر را صاحب اصلی مسترکی می کند! تغییر سیستم بسیاری از کانال ها ( پکیج ها ) به سیستم های قویتر به خاطر همین لو رفتن مسترکی ها بود زیرا دارنده مسترکی با با صاحب یک کارت اوریجینال هیچ تفاوتی نمی کند!

 

پکیج (Package ) = به تعدادی کانال که توسط یک پروایدر و معمولا تحت یک ( یا چند ) سیستم کدگذاری یکسان و تحت یک الگوریتم ارئه می شود پکیج گفته می شود. منظور از تحت یک الگوریتم اینست که تمام این کانال ها بر روی یک اندیس کی ( Index Key )قرار دارند و همگی یک کد دارند. یعنی با وارد کردن یک کد تمام آن کانال ها باز می شود. البته استثناهایی نیز وجود دارد که یک پکیج بر روی چندین اندیس کی ارائه می شود. از پکیج ها می توان به پکیج پل ست ( که حاوی حدود 25 کانال است ) یا پکیج ABSat ( که حاوی 17 کانال است ) یا پکیج SRG SWISS ( که حاوی 6 کانال است ) و ... اشاره کرد.

پروایدر (Provider ) = به ارائه دهنده های پکیج های پروایدر گفته می شود. این پروایدرها صاحب مالکیت معنوی پکیج ها هستند و سیاست های تهیه وپخش را آنها تعیین می کنند. ( کارهایی از قبیل حذف یا اظافه کانال یا تغییر فرکانس یا تعیین نوع سیستم کدگذاری و ... ) پروایدرها به شدت پیگیر سو استفاده از کانال هایشان هستند و شکایات زیادی را بر علیه کمپانی های سازنده رسیور و کم و البته هکرها ( اگر پیدایشان کنند! ) ارائه می کنند. بسیاری از تغییر لودرها و سخت افزارها به دنبال همین پیگیری ها صورت میگیرد.

 

فلش ( Flash ) = آی سی ( IC ) در رسیور است که حکم هارد دیسک را برای آن دارد و برنامه های رسیور روی آن قرار می گیرد.

همچنین به برنامه هایی که روی فلش قرار دارد و حکم فایل بوت را برای رسیور دارد را هم گفته می شود. کار آن مقایسه سخت افزار است.

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | یک نظر

87/02/28 21:32

بدرخواست یکی از دوستان :

 

قبل از شروع کار توجه کنید که با آپگرید , کلیه تنظیمات و لیست کانالهای این دستگاهها پاک میشود. پس اگر میخواهید تنظیمات خود را از دست ندهید با استفاده از برنامه
SR-X190D_220CI_Channel _editer یک بک آپ از لیست کانالها و تنظیمات رسیور تهیه کنید و بعد از پچ کردن دستگاه آنرا به رسیور انتقال دهید.
1- رسیور را با استفاده از کلید پاور پشت دستگاه خاموش کنید.
2- ارتباط بین کامپیوتر و رسیور را بوسیله کابل نال مودم برقرار نمایید و لودر stbdownload را اجرا کنید.
3- در منوی لودر چهار منوی باز شونده ( combobox ) دیده میشود : اولی مربوط به درگاه انتقال اطلاعات است که در آن پورت com مناسب را انتخاب کنید.دومی را روی 115200 قرار دهید و از سومی گزینه program only را انتخاب نمایید و چهارمی را روی Download قرار دهید.
4- روی گزینه Load کلیک کرده و فایل bin مورد نظر را انتخاب نمایید .
5- روی کلید Connect کلیک کرده و رسیور را از کلید پاور پشت دستگاه روشن کنید.
6- عملیات انتقال فایل آغاز میشود. تا اتمام عملیات به چیزی دست نزنید.
7- دقت کنید وقتی روی کامپیوتر نوار انتقال اطلاعات پر شد هنوز کار تمام نشده و فلش در حال رایت شدن است و در کنار دکمه Abort کلمه ...Flash Write را دیده میشود.
8- پس از دیدن پیغام پایان عملیات آنرا OK نمایید. روی صفحه تلویزیون منوی انتخاب زبان ظاهر میشود که اگر میخواهید رسیور را از نو نصب و تنظیم نمایید , زبان مناسب را انتخاب کرده و باقی مراحل را انجام دهید و اگر میخواهید بک آپ کانالها و تنظیمات را به رسیور انتقال دهید رسیور را از پاور پشت آن خاموش کرده و مراحل کار را دنبال کنید
نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

باسلام

اینم پچ جدیدی ورسمی استارستSR-4000D SUPER-4200D SUPER به تاریخ 15/5/2008

باقابلیت بازکردن شوتایم وآرت وxderam , *****



دانلود


Download

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | 3 نظر

با سلام:

پچ جدید استرانگ ورژن 152p برای سری X به تاریخ 14/5/2008 را میتوانید از لینک زیر دریافت نمایید.








 
تشکر ازپریست عزیز
نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

 

پچ جدید استارست 1200-1400-1500-2000-2400 به تاریخ 09/05/2008


دوستان عزیزم پچ ها را میتوانید از لینک های زیر دانلود کنید.



برای سری 1200 و 1400

SR-X1200D_SR-X1400D


برای سری 1500

SR-X1500D_ULTRA_(ONLY)


برای سری 2000 و 2400

SR-X2000CU_SR-X2400CU

دوستان عزیزم پچ ها برای باز نمودن پکیج شوتایم در ماهواره نیلست ارائه شده است.


موفق باشید.

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

با سلام

پچ جدید رسیور Titanum-9800 به تاریخ 16/5/2008

برای مدلهای قدیم و جدید

Art
TPS
Polsat
ABsat


مدلهای جدید



مدلهای قدیم


نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

بعد از مدتی تلاش هکران موفق به هک کردن سیستم nds شدند این سیستم در حال حاضر جزء قویترین سیستم های کد گذاری است و اکثر کانالهای ایتالیایی این سیستم را استفاده می کنند چند روز قبل خبر معتبر و رسمی در کنار دیگر خبرهای ساختگی از یک سایت معتبر اروپایی مبنی بر هک این سیستم اعلام شد و خبر هک این پکیج را تائید کردند البته فعلا تعدای از آیدینت های پکیج آمریکایی DirecTV هک شده که در حال حاضر تعدادی از کلیدهای این پکیج پابلیک شدند و به زودی امولاتور این پکیج منتشر خواهد شد و دیابلو مانند همیشه پیش قدم است که بزودی آبدیت های جدید این کم با ساپورت NDS منتشر خواهد شد

 

SKY ITALIA HACKED COMING SOON

DirecTV NDS IS HACKED id 9700000 
 0A:10B5384D209FE2F1
 

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

87/02/27 13:5
با سلام

 اکثر استفاده کنندگان رسیورهای استارست مدلهای usb با آبدیت رسیور توسط usb مشکل دارند  و با توجه به سوالات مکرر در این مورد توضیح می دهم برای آبدیت رسیورهای جدید دارای درگاه usb مانند x90,x50 و دیگر مدلها که دارای پورت usb هستند شما باید ابتدا توسط یک حافظه مجازی مانند فلش مموری یا mp3 player که قابلیت ذخیره را داشته باشد برنامه مربوط به رسیور را در این حافظه کپی کنید توجه کنید فایل را بدون پوشه کپی کنید یعنی همان فایل اصلی و بدون لودر که فایل با پسوند bin باید کپی شود اگر داخل پوشه باشد و یا فایلهای دیگر در مجاور نرم افزار باشد رسیور آبدیت نحواهد شد بنابراین بعد از کپی فایل فلش مموری را به رسیور وصل کنید و بعد از گذشت چند ثانیه پیغامی مبنی برشناسایی شدن مموری در صفحه تلویزیون ظاهر می شود کمی صبر کنید اگر رسیور نرم افزار را بشناسد کادر جدیدی نمایش داده می شود مانند لودری که در خود نرم افزار است بعد از گذشت چند ثانیه رسیور شروع به آبدیت خواهد شد به ترتیب 1% تا 100% زیاد زمان نمی برد نهایتا 1 دقیقه و بعد از لود شدن کامل نوار رسیور ریستارت می کند کار تمام است توجه کنید هنگامی که رسیور در حال آبدیت می باشد رسیور را از برق نکشید و فلش مموری خارج نکنید وگرنه با مشکلات نرم افزاری مواجه خواهید شد موفق باشید

 

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

اولین نرم افزار رسیور جدید استارست مدل X95USB هم اکنون در سایت رسمی استارست آپلود شد این نرم افزار مانند دیگر رسیورهای مشابه قابلیت بازگشایی پکیج شوتایم را دارد

 

TPS,ABSAT,POLSAT,SHOWTIME,ART:AU
IRIB 3 IRAN:OK

 

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

رسیور جدید استارست مدل X95USB وارد بازار ایران شد این رسیور کاملا مشابه استارست مدل X90 می باشد با این تفاوت که سخت افزار کمی تفاوت دارد منو این رسیور مانند استارست 2400USB و دیگر قابلیت های نرم افزاری مانند استارست مدل X90 است دارای سخت افزار با مشخصات زیر نرم افزارهای رسمی برای این مدل بزودی ارائه می شود با قابلیت شیرینگ از طریق پورت 232 و سازگاری با کوپلر برای تنظیمات پورت 232 جهت برقرای ارتباط با سرور دکمه های INFO+9 را روی کنترل بزنید تا منو تنظیمات شیرینگ ظاهر شود موفق باشید

cpu:conexanet

flash:st:id39vf164

RAM 256MB

TUNER :SHARP MODEL SMALL

 SUPPORT MODEL SR-X95USB COOMING SOON IN SATDW&SWDW

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

 پچ جدید برای تمامی مدلهای جدید استارست جهت بازگشایی پکیج شوتایم و آرتی واقع در ماهواره نیلست ارائه شده و برای بازگشایی این مجموعه حدود 3 دقیقه روی یکی از کانالهای این مجموعه ترجیحا SHOW CINEMA صبرکنید کانالها باز خواهند شد همچنین این نرم افزارها قابلیت وارد کردن کد این پکیج ها را به طور دستی دارند واگر از سوی پریوادر این پکیج master keys تغییر کند که موجب از کار افتادن au فریموارمی شود شما با دادن کدهای 32 رقمی این پکیج در قسمت کدینگ ایردتو 2 در قسمت شوتایم کانالها را می توانید دوباره بازکنید نرم افزارهای جدید را از لینک های مربوطه دانلود فرمایید

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
END SOFTWARE STARSAT
نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

87/02/27 13:3

با سلام کلید جدید برای کانال JCS SPORTS واقع در فرکانس 11779 ماهواره هاتبرد پابلیک شد این کلید DCW و در حال حاضر قابلیت دیکود این کانال را دارد اما مدت اعتبار این نوع کلیدها بیش از 72 ساعت نخواهد بود موفق باشید

DCW ON IN SAT HOTBIRD 13E

CANAL JCS 2

SYSTEM VIACCESS 2.5

WORKING NOW

F 132F1647 00 : 25 2C 78 C9 C1 43 89 8D ;JSC Sports +2 
F 132F1647 01 : 53 4D F9 99 BC 23 30 0F ;JSC Sports +2 

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

87/02/27 13:2
مژده هک شدن مجدد پکیج شوتایم

پکیج عربی شوتایم مجدد هک شد و الگوریتم این پکیج برای اکثر رسیورها شبیه سازی شد بزودی پچ برای اکثر رسیورهای استارست با قابلیت بازگشایی این مجموعه با قابلیت اتو آبدیت ارائه خواهد شد اولین نرم افزارهای استارست برای مدلهای زیر شد موفق باشید.

SR-X90-X99USB

SR-X250&230USB

SR-X550CX-SUPER

COMING SOON FOR SHOWTIME IN FRIMWARE STARSAT CPU CONEXANET

نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

با سلام
سایت رسمی شرکت استارست swdw.net که فقط جهت ارائه نرم افزار بود پس از تغییراتی تصمیم بر این شد که این سایت به عنوان پشتیبانی از محصولات استارست معرفی گردد که هم اکنون در دسترس است و شما می توانید با ثبت نام در این سایت نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهتر شدن محصولات استارست و همچنین ارائه نرم افزارها در سایت قرار دهید و دیگر نیازی نیست حتما به شرکت استارست ایمیل بزنید و درخواست نرم افزار برای رسیور خود بدهید در ضمن بعضی مواقع که سایت اصلی satdw.com دچار مشکل است شما می توانید جدید ترین نرم افزار رسیور خود را از این سایت دانلود کنید حتی می توانید مستقیما با ساپورت کنندگان مدلهای مختلف استارست در ارتباط باشید که بزودی نام و ایدی ساپورت کنندگان رادر اختیار شما قرار خواهم داد موفق باشید

 

WWW.SWDW.NET


نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید

87/02/27 13:1
خبرهای جدید در مورد استارست که جواب خیلی از دوستان است :

-بزودی سیستم conax در رسیورهای استارست دیکود می شود

- پچ جدید و رسمی برای استارست مدلهای معمولی استارست سری 4000 ارائه نخواهد شد دلیل :متوقف شدن تولید این سری از رسیورها
- استارست 550 ساپورت می شود و تولید مجدد این رسیور آغاز شد .
-مشکل epg در نرم افزارهای جدید استارست رفع نمی شود دلیل ناسازگار بودن الگوریتم tps با این ماژول
- فریز هنگام ظبط کردن در رسیورهای استارست سری x90 ربطی به نرم افزار ندارد مشکل بدلیل کم بود رم است
-مشکل باز نشدن کانال 3 ایران در استارست 550 رفع شدنی نیست
- برای استارست 550 نرم افزار جهت بازگشایی کانالهای سیستم ایردتو 2 فعلا ارائه نمی شود دلیل سیاست شرکت استارست برای فروش بیش از حد رسیورهای جدید
نوشته شده توسط B E H R A D بهراد B E H R A D  | لینک ثابت | نظر بدهید